jueves, 11 de noviembre de 2010

Wellcome

Bueno gent, benvinguts a tots!
Avui fa una setmana que tenim als Nòmades entre nosaltres... sé que gran part de la família nòmada s'ha trobat molt a gust en això dels blogs...
I no m'agradaria que ho perdéssiu.. per votació popular.. o no, m'és igual... us he creat aquest blog per tal que pogueu anar xerrant... us podeu explicar si ja heu comprat el pa, si esteu llegint un llibre molt interessant... fins i tot si se us ha trencat una ungla!
Tan se val.. aqui tot és permès.
Bon viatge família.
Fins ARA.

Us deixo la porta oberta..

15 comentarios:

  1. Kikirikiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

    Suposo que això és el que em correspondria. Quina filla tan guapa que tinc!!!

    Avui no he comprat el pa, no he llegit cap llibre, ni se m'ha trencat cap ungla, però estic la mar de content de veure que tornem a tenir un vehicle de comunicació.

    Apasiau i fins ARA.

    ResponderEliminar
  2. Moltes gracies ALBA. Ja tenia ganes de torna a a trobar el galliner, Jo si que e comprat el pa ,i faig practiques a la nova maquina de cosir ,que em dona la tabarra casi com el ordinador, però trobo a falta escriure aquí els meus rotllos, estic molt contenta molts petons , i això contunuaraaaaaaa adeu

    ResponderEliminar
  3. Molt bona aquesta,gràcies BOLETA.
    Ara que ja esten aposentats serà maco continuar amb les nostres histories i no perdre aquest contacte tant especial.
    Avui en Jaume pare te Padel i el petit ha sortit,això de tenir tants amics no atrapa rés,però aixì jo puc dedicar una estoneta a vosaltres.
    El dinar del dia 21 ja esta en marxa,sereu benvinguts tots,només espero que faci bó.
    Com és habitual FINS ARA!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Fina! T'he enviat una invitació per a que puguis fer entrades al blog... de fet això va per tots... aquest és el VOSTRE blog. Falta acabar d'enviar les invitacions!
    Petons a tots, m'alegro que us hagi agradat!

    ResponderEliminar
  5. Bon dia ,ja tinc el pa ,ara vaig al super a compra la resta de coses, amb fa ‘’ilu’’ tenir aquet espai . lloques com estan els pollets, el meu ,normalet, ja a pesat la revisió metge ens falta els resultats , jo el veig be , però ja veurem. Mira’n cotxes però no vol gastar . val tampoc pot gastar ,però ja treballa, Ja tinc la vedella encarregada per la festa , con cuini ja amb connectaré per que sentiu si fa bona olor, família tinc feina foto el camp , i a la tarda toca manualitats, que es molt chulu , von cap de setmana petonssssssssssssssss


    ALBA MOLTES GRACIES

    ResponderEliminar
  6. Ara que ja tenim el nostre espai propi,Carme no et pots escapar de escriure la recepte del Llom.
    El meu fill encara no ha anat al metge,espero que aquesta setmana estigui més disponible.Ja sé que estan be,però uns bons anàlisis sempre van be, i l´altra setmana tenim hora amb el fisio,aquest si que tindrà feina.
    Lola carinyo et trobo a faltar en aquest espai,en falta el teu " Cagate Lorito" espero que estiguis be.
    Com diu la cançó " Todo pasa i todo llega" jo ja estic més animada,espero que tots els pares dels pollets també.
    Molt bon cap de setmana a tots i a disfrutar!!!!!!!!!!! Molts petons.

    ResponderEliminar
  7. bon dia família, com esteu ,nosaltres be, em trobat bolets aquet cap de setmana , però em tingut convidats i casi cels mengen tots, sort que tenim els congelats, FINA com estàs ? va que enseguida serà Diumenge, jo ja somio amb talls rodons, LOLA donde estas ???? NO estaràs pas de campanya electoral i no tens temps per escriure ,espero QUE TODO BIEN...... VAL FAMÍLIA VAIG A BUSCAR EL PA , con pugui ja escriure la recepta del llom , ara som 3 per 1 ordinador ,ja podeu imaginar com van les coses , petons i fins ARA

    ResponderEliminar
  8. boireesventada aqui no por fer anonimos , per que????????

    ResponderEliminar
  9. JOAN TU TAMPOC VOLS FERMA COMPANYIA ADEU PETONSSSSSSSSS

    ResponderEliminar
  10. Molts bons els videos,jo com una tonta he tornat a plorar.Quin dia!!!!!!!
    M´enrrecordo que no sortian mai,va ser una eternitat poder tocar-los.
    Ja som aquí!!!!!!
    Carme aquí no valen anónimos i si pots fes una foto teva d´identificació ( jo la xancleta).

    ResponderEliminar
  11. boiresventada pregunta.... que sentiu bona olor???

    ResponderEliminar
  12. Ja estic aquíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

    Gràcies

    ResponderEliminar
  13. Benvingut Ferran al GALLINER,ara el nostre Gall no estrà tant solet al mitg de tantes gallines.
    Carme tu com sempre al matí a buscar el pa,però jo ara per accedir a l´ordinador tinc d´esperar que el pollet estigui llevat i sorti del niu.
    Ara ha marxat a donar un vol amb els seus amics i aprofito.
    Família que fan els vostres "pollets"?
    Sembla que estiguin a l´incubadora i ara amb el fred no volen sortir,pensan,observan;però poc a poc trencaran la closca i treuran el cap.
    Pollets us estimem!!!!!!!

    ResponderEliminar
  14. Bon dia , si algú no ho sap soc molt TONTA , no entenia que el bloc no continues ,gracies Fina , ara tinc feina a llegir ,jo veig vídeos però no sento , adéu que la feina la tinc retresada , i no se de que va res ,, perdoneu intentaré posar-me al dia .....petonsss

    ResponderEliminar
  15. vHo veieu com soc tonta ,jo millor que estigui al cosidor que es lo meu ,petonssss

    ResponderEliminar