lunes, 22 de noviembre de 2010

L´AMISTAT!!!!!!!!!!!

















No tinc paraules!!!! Ahir va ser un dia per recordar tota la meva vida.
Era una celebració,25 anys de casats i un fill retrobat.


Uns amics de tota la vida i uns de nous però amb una intensa amistat.
En sento la dona més afurtunada del món,penso que tinc uns amics que no mereixo ,estic orgullosa de la vostra amistat i saber que ens estimeu m´omple el cor,penseu que cuidaré,regaré i cultivaré aquesta amistat ,procuraré estar a la vostra alçada i donar-vos tot l´apreci i estimació que us merexeu tots.
Estic flotant,estic orgullosa ,tinc el cor bategan al 100% ,soc feliç i sortiré al carrer amb un sonriure que dirà i cridarà " Tinc uns grans amics,que m´estiman i jo super orgullosa sempre cridaré " US ESTIMO"!!!!!!!!!
GRÀCIES,GRÀCIES I MIL GRÀCIES A TOTS.
P.D M´agrada el cava!!!!!!!!!

3 comentarios:

  1. Estimada Fina: tens tota la raó; l'amistat s'ha de regar, adobar i alimentar.Es un dels eixos de la nostra raó de viure. Ahir ens ho varem passar molt be amb tots els vostres amics. Fins aviat.
    Petons i cágate lorito.

    ResponderEliminar
  2. Per molts anys Fina i Jaume! Espero que en celebreu molts més!
    Perquè sou genials! Amb cava o sense!
    Molts petons!

    ResponderEliminar
  3. va ser una celebració fantàstica! Us estimo pare i mare xancleta!

    ResponderEliminar